2011年7月24日 星期日

我的最愛 (叻叻篇)


叻叻係第二隻離開我嘅狗狗, "2006年"嗰年佢十歲!
點解我會先寫後期離開嘅精精同安安, 原因係 - 真係唔想揪起同叻叻一齊抗病場經歷, 一段日子, 可以話係我, 同家人嘅人生某個黑暗時期, 每一日都生活喺擔憂, 心痛, 恐懼下.....

叻叻係一隻人見人愛嘅小寶貝, 為咗佢, 我不惜擔起養住4隻狗狗嘅責任, 當時我只係養過bebe,仲係胡里胡塗, 無一D基本嘅概念, 點去養狗狗!


我唔否認對叻叻, 我係特別偏心, 除咗佢外貌精靈可愛, 仲有係佢嘅性格~
雖然佢係男仔, 但佢真係好嗲, 每行一步, 我都會見到佢跟喺我腳邊, 佢真係好乖, 好有性~~
4隻狗狗裏面, 佢同樂樂最friend, 佢哋一齊食, 一齊瞓, 相反安安同精精比較投緣, 好多時見到佢哋自動分為兩組!


喺養叻叻最初嘅幾年, 真係好開心, 幾隻寶貝帶比我哋一家唔少歡笑, 雖然有時難免有小病痛, 但都係一D小毛病!

善解人意嘅叻叻

同樂樂最老友, 青梅竹馬

毛毛豐厚嘅叻叻
毛毛明顯變薄
喺叻叻六歲果年, 發覺佢嚴重甩毛, 雖然表面嚟睇佢都仲係好厚毛, 但無人會比我更清楚, 同之前比較起嚟, 佢嘅毛係薄咗好多喇! 我有帶佢去睇醫生, 但醫生話唔覺佢出問題, 咁我哋都好安心, 諗住佢係正常換毛期! 


但原來實情並唔係咁, 佢甩毛情況日趨嚴重, 於是決定轉個醫生搵出係咩問題!  點知佢真係有病, 喺血檢之下, 發覺佢甲狀腺素低下, 要服藥補充! 
本來呢個都唔係乜嘢大病, 但唔知係幾年前醫學無咁先進, 還是我睇嘅醫生問題(不過老實講, 醫生態度良好, 睇得出佢好用心醫叻叻喇)
總之, 總係調較唔到合適嘅藥份, 每次驗血都好飄忽, 時高時低! 一日未搵到正確嘅藥份, 叻叻就要密密咁返去抽血! 
而期間, 佢已掉光佢豐厚嘅毛毛!





可憐叻叻掉光佢豐厚嘅披毛


真係好心痛, 叻叻初期抽血係好合作嘅, 但每兩星期都要去見醫生, 佢變得好抗拒, 佢見到醫生就想走,  當時醫生要喺佢條頸度抽血, 見到每次醫生將佢個頭拗後, 而佢不斷咁掙札, 我個心就勁痛, 仲要番到屋企, 見到佢整個胸口都瘀紅色, 真係又驚又心傷!
頭嗰一次我係驚到即刻帶佢返去診所, 不過醫生話佢咁緊張掙札係會咁樣, 叫我唔駛擔心, 過幾日會退去. 
唉! 兩星期過去, D瘀痕未退晒, 又要返去再抽血喇, 可憐嘅叻叻, 可憐嘅我!!!


終於, 調較好藥份, 以為可以鬆一口氣, 唔駛咁密去見醫生喇, 點知有一晚, 佢突然抽筋~~
嗰時係半夜, 又唔識有24小時嘅診所, 打番去醫生嘅急診電話又無人聽, 真係急到我除咗識喊, 都唔知點算好喇!
喺冷靜落嚟, 諗起一個朋友嘅朋友係獸醫, 都算係認識, 有交換過電話, 唔理係半夜3點幾, 都打去求救, 佢好好人教我搵一隻藥, 磨粉加水打入肛門, 等佢停止再抽筋, 明天一早就帶佢去比醫生睇~~


但....去邊度搵呢隻藥呢? 老公諗起附近有人嘅24小時診所, 於是即刻跑去, 好艱難先配到呢粒藥, 原來呢隻係被訂明"被管制藥物", 醫生唔肯比!  
老公話佢求咗好耐唔肯走, 話救命嘅, 只要一粒, 最後醫生見佢咁慘, 求咗咁耐, 就賣咗一粒比佢, 名義上係當老公去求診.  
叻叻用藥後無再病發, 咁翌日一早抱佢去見醫生, 喺的士途中佢又開始抽筋!!
快步上到診所, 醫生都跑出嚟接住佢立刻同佢急救!


狗狗抽筋真係好可怕, 尤其係唔知乜嘢病, 見到叻叻喺醫生檯上抽到典典吓, 幾個醫護人員又打針, 又吊水, 又抽血, 忙忙亂亂咁跑出跑入, 真係嚇到我六神無主!
最後, 叻叻要留院! 
之後, 佢要加埋食抽筋藥喇! 

幾年裏面, 好幸運都無病發過, 就只係定期覆診驗血, 食藥!!


好景不常, 喺一次常規驗血中發覺叻叻肝酵素超高, 而心臟仲有雜聲, 醫生話肝嘅問題係抽筋藥引起, 於是換藥, 再開始食心臟藥!
但食咗藥嘅叻叻無預期好轉, 情況仲轉壞, 帶佢見醫生, 竟然又發覺佢有脫水情況, 但最壞嘅係伴隨住肺積水!
醫生話兩難, 吊水會令佢肺積水轉差, 唔吊又解決唔到脫水問題, 最後, 醫生決定同佢打皮下水!
但話佢嘅情況並唔樂觀, 比咗24小時診所地址我,  有問題要即刻同佢去!


只係過咗幾日, 深夜時份叻叻又抽筋喇, 跟住仲休克咗, 我同老公即刻飛的去24小診所!
嗰度比我一個好唔愉快嘅經歷!

一晚去到, 二話不說先留低掛號費$1200, ok, 無異議! 
叻叻嗰時又抽到失晒禁喇, 等到見到個鬼佬醫生啦, 佢就喺度講要驗乜驗物, 我叫佢哋快D先幫佢啦,上次叻叻係咁我帶佢去睇開嘅醫​生度, 佢哋系係即刻插鹽水吊藥打落血管止咗抽筋先架!
點知隻衰鬼仲發脾氣
​, 叫D助手放叻叻落氧氣箱, 跟住仲走鬼咗去添!
我問咁點呀, D助手話得架喇一陣會落藥, 叫我走先, 唔係見住我佢仲刺激透唔到氣!


第日想去接番佢出
, 去跟開嘅醫生度睇, 佢話叻叻肺積水, 要同佢去水同埋唔可以離開個氧氣箱, 咁我唔敢接佢出去; 過咗一日先接佢走, 點知原來果次就害死佢! 
睇開嗰個醫生話叻叻用過強去水藥, 傷咗腎變咗腎衰竭, 佢得1.6kg用藥要好小心, 一切都太遲喇!!! 
醫生叫我比佢走啦, 噢! 天!!!

望住叻叻, 佢眼神對我好依戀, 我真係唔可以放開佢, 同老公商量後, 決定盡最後努力, 帶佢去睇中醫! 每兩日跑一轉中醫診所, 回家小心箋藥, 一包藥小心煲埋20CC, 又怕乾水, 一步都唔敢行開, 唯一希望可以救番佢! 
 
叻叻真係好乖, 佢知道媽媽唔捨得佢, 當時佢已經食唔到嘢, 要用針筒餵營養糊, 但苦茶再苦, 佢都乖乖咁飲落去! 

曾經一度我以為佢有好轉架!!

當時女女喺美國讀書, 喺佢放暑假番嚟日, 我抱住叻叻餵完苦茶後, 佢喺我懷中離去! 
原來佢一直撐住, 係想見女女一面!!
狗狗真係好有靈性!


叻叻死後, 我真係傷心咗好長嘅一段日子, 每日晚飯時候, 想起以前叻叻一定坐喺旁邊等我, 眼淚就一滴滴咁滴落檯面!!
呢段回憶我已經將佢沉澱, 好唔想再觸碰到, 為咗寫呢個BLOG, 又再勾起我對叻叻懷念起!!



叻叻, 你安好嗎?
2012年做嘅羊毛氈叻叻


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!