2011年7月24日 星期日

沉默的精精 (精精篇)



精精係一隻極其神經質嘅狗狗, 喺最初帶佢返屋企果一個月裏面, 佢成日就係匿藏係檯底下, 我哋一靠近佢就喺度狂吠, 好彩當時住嘅地方係準養狗, 亦無依家果D如果有兩戶投訴就要搬走狗狗嘅條文, 唔係真係比佢玩死! 


當時佢真係唔得我歡心, 一來佢唔係我想要嘅狗狗, 只係無奈地要一併買下,  再者當時剃晒毛嘅佢又醜樣, 仲要神經質一日到晚吠,吠, 吠!!! 我成日都諗如果有人要就送走佢~~


日, 我帶咗佢哋幾隻小鬼到旺角勝利道一間寵物店沖涼, 喺我在店裏等候其間, 在同老板閒聊間又提起呢個問題, 點知老板話如果我出讓精精佢要, 佢話精精嘅骨架好靚, 係一隻靚狗!  當時我真係有D意外, 乜精精係靚狗嚟咩? 靚都無用啦, 神經質成日吠!!  我話要同老公商量, 咁沖完涼就帶佢哋番屋企.

晚上同老公講起, 點知佢嘅反應係同我講咗一句"你講真架? 黐咗線咩!" 女女就抱住精精同我講, 果D狗鋪要咗精精會將佢當做生仔機器, 一路生到佢死, 叫我千萬唔好咁做.  我真係無諗過呢個問題, 咁嘅生活實在太可悲喇! 
我望住精精同佢講, 媽媽會從新學習點去開導你, 唔該你都學吓去配合, 唔好淨係識吠, 吠,
吠!!!

日之後, 我好認真咁去諗精精嘅身世, 其實佢真係好可憐, 佢喺breeder度都係用嚟生仔, 仲要生產後BB夭折, 佢未傷心完就被送走去一個陌生嘅地方, 我亦無好好咁去愛佢, 除咗比佢溫飽, 我自問都係偏心喺其他幾隻身上.
如果調轉我係佢, 我都會發神經啦!  諗吓諗吓頓時對精精產生咗一份憐愛,
種愛係同其他有所唔同, 我好清楚當時我係覺得佢可憐, 所以希望佢往後可以過D好日子!


2009年10月去左彩虹橋嘅精精
幸好醒覺得早, 精精有緣踏入我門口做咗我個女, 我一定要好好養育佢終老! 從此之後, 我對精精多咗耐性, 女女同老公都好錫佢, 過咗大概一年後, 精精無再亂吠喇, 雖然佢都係有時鍾意藏喺檯底, 或者佢覺得咁有安全感啦, 所以我將佢張床仔放喺房中靠角落嘅位置, 佢就好放心安靜咁窩喺床仔度.

 

喺精精八歲年發覺佢有奶水流出, 佢無交配過都唔知發生乜事, 帶佢去獸醫度話佢係假懷孕, 如果唔打算生養要同佢做絕育, 仲發覺佢有3個乳腺瘤,要一併切割!
之後再send去化驗確認係良性還是惡性!


真係無諗過狗狗都有D咁嘅病, 當時經驗不足, 除咗擔心, 都係擔心!!! 擔心之餘, 就諗樂樂會唔會有事, 因為所謂乳腺瘤, 細到好似芝麻, 我真係check唔到, 都係帶樂樂去獸醫度check吓安全D~~


點知一check之下, 樂樂都有一個乳腺瘤, 獸醫建議一併切割同絕育.  由於怕一下子要照顧兩隻手術後嘅狗狗有困難, 咁決定先做精精, 稍後再做樂樂.

精精手術當日, 我發覺原來不知不覺間, 呢幾年裏面我對佢有咗好深嘅感情, 果日嘅擔心真係同親人做手術無唔同, 送咗佢去醫院番屋企行唔安坐唔落, 一直憂心咁等住快D到下午去接佢
, 又怕突然接到醫院嘅call話精精出事, 一整日好似游魂咁, 直到接番佢!

當獸醫抱住精精showed比我睇佢個傷口, 真係好心痛, 佢左面中間都有兩條長長嘅傷口, 獸醫話幸好手術及時, 因為佢子宮都開始蓄膿喇~~


經過呢次之後, 我覺得自己太大意, 所以決定同佢哋年年驗身. 一年之後, 同佢哋做body check, 發覺精精心臟有事, 尤幸發覺得早, 所以要開始食藥喇, 喺藥物治療下, 就咁又過咗幾年!


2009年精精走喇,
佢喺我地屋企一直活到近15歲! 佢好乖, 無比過太大麻煩我, 雖然喺最後
段日子, 佢小便常失禁, 攪到成個肚仔濕晒, 要常為佢清潔, 但我無過怨言, 我答應過要好好照顧佢哋終老!

日真係好突然, 之前佢都仲有胃口食嘢, 同平時無分別~~
走前一日胃口就差咗, 但我一啖啖餵佢, 佢都食咗少少,點知一早起身就發覺佢無咗呼吸.

雖然近年佢都係食飽就瞓, 已經唔再活躍!
雖然呢幾年佢心臟唔好, 一路都要食住心臟藥!
雖然我一直都有心理準備, 呢一日始終會來!
但係要面對佢從此就離開我, 今後我再唔可以見到佢, 我仍然係好難過…. 


踏入老年, 12歲嘅精精


喺呢十幾年間, 精精有
好多改變, 由成日吠變得異常安靜, 安靜到有時會令我忘記咗縮埋喺角落嘅佢!
佢係知道本來佢不被寵愛, 所以認命? 還是感恩, 要配合媽媽, 因為媽媽唔鍾意佢吠?

即使佢要走
日, 佢都係在零晨時份, 各人仍在夢中, 悄然離去!!

再三回想, 我對佢
係有所虧欠, 係愛得不夠!  

即使喺佢走嘅時侯我都無陪住佢, 佢係孤身上路! 
呢個係我無法填補嘅遺憾, 希望精精唔會怪我, 喺彩虹橋開始佢愉快嘅新生活, 今生有不足嘅, 往後都能夠擁有!
 













2012年4月, 親手做咗紀念精精嘅羊毛氈公仔!







.多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!