2011年7月31日 星期日

隱睾絕育手術


進入咗數碼時代真係好, 用數碼相機影幾多都無問題, 唔似得菲林時代, 要將相片打印出嚟先知效果; 而且又要菲林又要沖印, 花費頗大, 所以早期養嘅狗狗相片不多!


波波係繼安安後從BB期親手揍大嘅狗狗, 我好想將佢成長期每個珍貴時刻拍攝落嚟! 好遺憾手上除左有少量安安嘅BB相, 其他幾隻我都見唔到佢地嘅BB期! 


好快到咗聖誕, 跟住就過年喇! 呢次係波波第二年同我哋一齊過節, 我同佢影咗好多相!









2008農曆鼠年


過左年波波要做絕育手術喇, 好多人會選擇狗狗六個月大左右就做絕育手術, 但波波果時身體唔好, 所以拖到滿左一歲先同佢做.

果日
帶波波做絕育, 一併洗牙打晶片, 絕育當然又先驗血, 確保安全, 點知發覺佢嘅肝酵素又偏高, 好彩唔係好嚴重, 醫生話可以進行手術. 本來男仔做呢種手術好簡單, 但波波係隱睾丸, 佢要開肚仔呀!
呢個仔真係受好多苦咁嘅, 我一定要錫佢多D!!
到咗下午, 去接番佢, 除咗累D外, 一切安好!

醫生話佢肝酵素咁唔穩定, 食一個月藥後最好同佢照一次超聲波, 睇清楚佢既肝臟有無損壞.

唉! 真係擔心!!!



帶住頭罩又困籠,無晒心機!                                               還好精神尚可



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!