2011年8月5日 星期五

中秋節2010 (w/album)


豆B嚟咗之後,  波波同安安同佢
相處唔錯, 安安真係好乖仔, 個個都咁夾嘅! 達達就唔多鍾意佢啦, 隻刁蠻豬仔!
好彩豆B嘅性格好樂天
, 一D都唔介意, 仲一樣去撩達達玩, 達達!  換咗以前, 樂樂都一定唔會歡迎豆B, 唔知係咪女仔妒忌心大D呢, 之前達達嚟果時佢哋仲可以成日鬧交, 不過依家都無能力鬧人喇! .
唉! 咁意味住樂樂嘅健康情況又差咗喇!




安安好隨和嘅, 所以個個都親近佢!
豆豆又撩達達玩啦, 比達達鬧呀! 樂樂依家就好少理喇!
豆豆又撩達達玩啦, 比達達鬧呀! 樂樂依家就好少理喇!


過咗無耐, 又到中秋喇! 今年一樣訂咗狗狗月餅比佢哋, 但就再唔敢餵比安安同樂樂喇, 舊年樂樂食完滯左兩日, 糧
都唔食; 安安仲慘, 又疴又嘔, 要睇咗兩次醫生!


我以前係無為狗狗煮食嘅, 佢哋一直都只食乾糧同罐頭, 所以腸胃已經唔太適應其他食物喇, 即使依家我煮嘅嘢, 都只敢比好少量佢哋, 都係唔想佢以為我偏心, 唔錫佢哋啦!




中秋節, 又係我出動嘅時候喇, 我希望每個節日都可以同佢哋影番一輯有主題嘅相片!!



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!