2011年8月5日 星期五

網上交流


養咗波波之後, 參加咗好些狗狗網站, 呢D係一個好好嘅平台比我哋養狗狗嘅人交流吓心得! 我養嘅係松松,好自然就參加一D純松鼠狗嘅網站!

係"香港松鼠狗會" 網上, 我認識咗好些網友, 其中包括波波同胎姐姐嘅媽媽S, 喺佢度我知道波波原本叫做綠豆, 而姐姐就係紅豆喇! 最開心嘅係S比咗好珍貴嘅相片我, 就係呢對twinsBB時期嘅照片喇!





姐姐紅豆(豆b)

細佬綠豆(波波)

TWINS


雖然狗會都會攪一D聚會, 但係我從無參加過, 一來佢哋選嘅地點對我嚟講真係太遠喇, 所有適合狗狗玩耍嘅地方都好似集中晒係新界地區, 對居於港島嘅我, 真係望而卻步!

而最最主要嘅原因係, 波波係不設防嘅, 我唔會冒呢個險帶佢出去, 因為玩樂, 而不幸惹到牛蜱熱果D防不勝防嘅病, 如果真係萬一有乜閃失, 佢嘅肝會承受到果種咁重嘅藥物治療嗎?
只要一想到呢點, 我就諗都唔會再諗去參加呢D活動喇! 

起初, 我同S嘅交往都只限於網上, 從來無見過面! 後來, 係Y嘅舖裏倒碰過幾次面, 總算係有
面對面交談!



可愛到暈嘅一對twins

兩個幾月大嘅波波&豆豆

系列對我嚟講非常珍貴嘅照片





多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!