2011年8月3日 星期三

養咗豬仔嘅改變



十月尾又到咗萬聖節喇, 又準備同兩隻豬仔影番D萬聖節嘅相, 養咗呢兩隻細豬之後, 自己有咗好多改變, 以前唔會做, 無興趣去做嘅, 依家都改變過嚟!

好似電腦上網,  除左會間中send吓email, 我無興趣去學, 但為咗佢地, 要吸收多D知識, 不得不學!


尤其波波肝有事果輪, 真係狂上網去搵資料! 我唔想再只聽獸醫嘅一面之詞, 我需要多加考証!
又因為有咗佢哋, 參與一D網站討論, 多咗好些網友, 有乜嘢難題, 大家都無私賜教, 更有部份相識耐咗, 成為朋友!


跟住就係煮嘢, 生平最怕呢樣, 要煮一味好菜真係絕唔簡單, 色, 香, 味缺一不可, 如果費勁去煮一味菜, 而得唔到欣賞, 咁就太叫人灰心吧!
但煮狗
就太簡單喇, 唔需要調味, 只要清楚食材對佢地有益無害, 用最簡單嘅烹調方法就可以喇! 最重要嘅係, 佢地永遠捧場, 一定清碟! 呢個係我願意為佢哋煮一D簡單食物嘅開始, 亦係一個動力讓我繼續煮落去!
不過, 狗食需要營養均衡, 呢個係專門學問, 所以我都係主要餵狗糧, 而每星期只煮兩, 三次, 等佢哋食物有少少變化, 佢哋食得開心, 我又煮得開心!


再黎就係影相, 以前只有比人影, 點會諗到今時今日我會操刀, 仲自編自導, 佈景道具集於一身!





萬聖節後又到聖誕, 2009年係波波同我哋一齊渡過嘅第四個聖誕, 而達達豬都喺度過佢第二年聖誕喇, 時間真係過得好快啊!





多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!