2011年8月4日 星期四

樂樂病了 (樂樂篇)

佢一定好唔舒服喇!


好早前我以為將要失去樂樂! 
點知佢撐下來, 捱到今天, 反以會係安安先走!
佢生命力咁頑強, 係好事? 壞事?



明顯無晒力!                                                 因為怕傳染開去, 將佢隔離喺房入面

09年某個早上, 發覺佢有少少清鼻水, 精神, 大小便, 食慾都正常, 我想可
能夜晚開冷氣著涼了, 打電話去睇開嘅醫生想掛號, 但姑娘話醫生放假, 明日先返,咁我就約睇明日因為樂樂睇嚟唔係咁嚴重, 等一日應該無問題.

點知到咗深夜, 佢嘅情況就好唔同, 佢好不安咁兩頭轉, 我覺得佢一定有唔妥, 探熱下燒到104, 立刻帶佢去夜診.(另一診所) 去到見醫生, 我想佢
同樂樂退燒, 點知佢探完熱竟然話佢無燒, 仲話懷疑佢胰臟, 腎臟, 肝臟有問題, 要驗血詳細研究.
天啊! 佢無任何其他病徵, 無嘔無
, 又肯食嘢!
咁我話我會去番自己醫生度跟進, 叫佢比退燒藥我,
如果樂樂再有燒可以頂住到天光.

點知佢唔肯比退燒藥, 凈係比咗隻抗生素; 番到屋企, 樂樂好似仲辛苦, 要舟車勞頓, 仲燒到105.4

我唯有上網睇吓有乜嘢方法可以幫佢降溫, 結果係通宵幫佢用火酒加水抹枕同個肚仔, 捱到天光, 診所未開門就抱佢去霸頭位, 等住睇第一個.

自己嘅醫生話佢係上呼吸道感染, 比咗退燒藥同另一種抗生素, 佢食咗一次就退燒喇!

如果個通宵醫生肯比退燒藥, 樂樂同我都唔駛咁辛苦捱足一晚通宵啦, 點解D24小時診所總係好似睇准我哋緊張狗狗, 而捉住我哋呢個弱點, 無論有無需要, 都要我地大洒金錢呢? 究竟有無一D真心為小動物著想,
真心想幫我哋嘅呢? 真係好唔開心!


食完藥可以有力企番起身喇!


食完一星期嘅藥, 帶佢番去覆診, 因為佢都差不多夠期驗血, 我主動要求醫生同佢提早進行!
X-RAY同聽診得出嚟嘅報告: 佢心, 肺功能尚算OK, 今次心無雜聲, 但正如醫生所講, 佢年紀咁大, 心臟係比較弱, 但現階段都無需開始食心臟藥.
驗血報告就顯示佢肝, 腎指數偏高, 醫生話雖然佢某個腎讀數係高, creatinne呢個讀數就正常,
咁佢排毒係無問題, 而另一讀數高最大可能性係佢年老,
血液循環唔好而影晌, 咁無嘢可以做亦唔駛太擔心住.

肝酵數高嘅問題, 就拎左一星期藥, 買左肝臟醫生糧,
下次覆診再驗血, 睇下結果係點!

醫生再強調佢年紀老, 頸椎退化引至佢前肢無力,
係食藥, 食補充品對佢
幫助唔大嘅, 想起佢年輕時
追住個波玩嘅情景, 到依家舉步為艱,  就覺心酸!


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!