2011年8月2日 星期二

波波兩歲喇!



翌日就係波波豬兩歲生日喇, 而達達比波波細兩個月, 我決定每年都同佢地一齊慶祝生日; 有達達嘅陪伴, 相信呢份係波波今年最好嘅禮物喇!


好香呀!
為食豬達達流晒口水喇!                          安安嚟咗攝位影相都唔知添!
幾隻豬仔攪到兵慌馬亂!

從來無諗過我會養第五隻狗狗, 更難以想像, 以前咁怕狗嘅我, 依家會甘願為佢地無條件付出, 呢D係命運嘅安排!
自從達達嚟咗之後, 波波除咗開心咗, 仲強壯咗; 好幾次我見到佢哋玩耍嘅時侯, 波波都曾有過翻滾, 但佢無再驚到休克喇, 好靈活咁彈起嚟又再玩過, 呢個真係意外收穫!
我嘅波波再唔係玻璃豬仔喇!


呢個係我哋屋企呀,歡迎參觀!
一天到晚都玩,玩,玩!
玩到就覺覺豬!



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!