2011年8月3日 星期三

三歲生日會




2009年9月, 波波達達三歲生日喇!! 對我嚟講就好似同小朋友開生日會咁, 一早起身為佢哋親手炮製小食, 跟住又要叫老公去攞蛋糕啦, 阿女今日就當攝影師喇 !  我好忙咁跑出跑入, 又整佈景, 搵陪櫬, 再忙碌但係好開心!
呢兩隻豬仔生日比咗我哋一家人一個好好嘅機會, 互相配合咁去做一件事, 我諗最開心果個係我!



一切就緒, 就開始同佢哋影相, 跟住就輪到班豬仔最開心嘅時刻, 開餐喇!!





每年9月, 我都特別忙碌, 因為生日會後無幾耐, 又到中秋喇; 要幫佢地訂購狗狗月餅, 又要影過節相嘛:D








多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!