2011年8月16日 星期二

雞肝露筍薯餅




今日為狗狗煮嘅餸菜, 係唔常食嘅, 因為我怕餵食太多肝臟反變咗有害無益; 但我又想佢哋可以營養均衡D,
所以通常一個月左右都會煮一次比佢哋.


材料:


馬鈴薯:
是低卡路里食物,不含脂肪與膽固醇,含豐富的澱粉質及纖維素, 並含豐富的鉀、維他命ABC、鈣質、碳水化合物、鐵質等。鉀質能幫助維持細胞內液體和電解質的平衡,並維持心臟功能和血壓的正常。 能幫助排便,預防癌症和心臟病,並增強身體免疫力。其營養加熱時不易流失,是很好的食物,對皮膚炎、貧血都有幫助。

雞肝:
含有蛋白質、脂肪、碳水化合物、維他命A、維他命D、磷等成分,營養價值高、適口性好,而且有獨特嘅腥味,為狗狗所喜愛。
雞肝含有大量既維他命A,如餵食過量,唔可以及時排出就會造成維他命A蓄積性中毒.
肝含磷高而含鈣低,而磷對鈣的吸收又有抑製作用,長期食肝會導致機體鈣嘅缺乏, 缺鈣會引起凝血功能障礙,出現不容易止血情況。

似乎一面倒好似食肝臟無好處, 點解仲要餵呢?
其實任何食物, 餵食過量都係有害嘅, 只要適量, 肝臟仍然係一種好好嘅補品!
網上查閱一星期餵三副雞肝就會出問題, 我養嘅係小型狗, 我只敢用一副分比佢哋三個, 仲有係最多一個月唔會食多過一次
!

露筍
:
含有豐富葉酸 ,及多量某種蛋白質, 這種蛋白質能增新細胞, 加強新陳代且謝, 極具防癌效果. 露筍含豐富纖維素, 能促進腸胃蠕動, 預防便秘等功效.



做法: 先將薯仔煲熟, 去皮壓成薯泥, 雞肝蒸熟剁碎,
露筍拖水後切細笠, 全部材料混合分成等份, 兩面樸上薄薄麵粉.
鑊燒熱加椰子油, 一份份薯泥放下輕壓成餅狀, (因為我無混和麵粉入材料內, 比較軟身, 較難掌握) 小心兩面稍煎一下便可!