2011年8月7日 星期日

放棄生毛嘅希望 (w/album)



食完兩個月藥, 用咗果套沖涼用品一個月喇,  毛毛生長仍然睇唔到任何效果, 而且仲越嚟越差!





肚仔嘅毛快甩光喇!

背部好多黑色印, 毛毛又疏落

反而花藥有少許功效, 佢情緒有咗進步!
已經好耐無見佢同波波玩喇, 但我竟見到佢做主動, 去搵波波, 而且, 佢對豆B都比之前友好!
起碼係有進步, 唔生毛算啦, 著多D靚衫囉, 最緊要佢開心嗟!
達達時裝表演, 
showtime!





做得嘅我都盡量去做啦, 我認命喇!, 我放棄再去希望有奇蹟, 因為精神上咁
其實好辛苦!
我都係同佢哋去吓街, 等佢哋開心D算喇!
 


我帶咗佢哋去水族館睇魚, 佢哋見到D魚游來游去, 好開心呀!
我又衝破自己嘅心理關口, 去咗朋友屋苑度BBQ, 比波波生平第一次跑草地, 當然我有用一D天然防蜱劑, 其實主要係朋友清楚果度算安全, 佢常同狗狗去玩未出過事!
其次就係去花園嘅次數都多咗啦!



相片連結
相片連結
相片連結




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!