2011年8月5日 星期五

有日會重聚 (安安篇)


安安, 你有無番過嚟?


中秋節後五日, 安安離開咗我哋!
真係完全無心理準備, 要走嘅會係安安!! 佢甚至無一貫以來最容易發病既疴嘔, 佢只係無胃口食糧.  我蒸雞肉佢都肯食, 走前兩日都仲有興趣咬骨骨, 果晚, 佢咬住舊變咗型嘅骨, 我哋仲笑佢好似戴咗古老時期果D眼鏡! 點知, 佢情況咁快轉壞!



 






完全唔可以接受, 咁突然嘅轉變!
佢好平靜咁瞓喺度, 呼吸好慢, 就咁樣維持咗整晚, 我用針筒輕輕打少少水入佢口, 因為見到佢口好乾! 佢就慢慢嚥下!

我同老公一直坐喺佢身邊, 我捉住佢雙手, 掃住佢嘅背,
安慰住佢, 叫佢要放開喇, 唔好再勉強撐落去!
佢好乖仔, 一直都咁乖仔,  走到最後都咁聽媽媽話, 兩小時後, 佢慢慢停止咗呼吸!

生離死別, 真係好難睇得開, 講時容易做時難! 我好心痛!!
尤其係安安, 十五年從無間斷咁一齊生活, 除左BB時期入過院, 佢無離開過我一日!
望住佢, 諗起當日買樂樂, 叻叻果時, 果個breeder叫我唔好要安安, 佢唔係一隻靚狗, 不如養精精啦!

好奇怪點解會有人嘅思路咁無情, 佢唔係賽級嘅狗狗
, 但唔代表我唔愛佢, 佢喺我心中一樣至為寶貴! 當初我係想比佢有個伴, 點會本沒倒置變成唔要佢??!
當然我一口拒絕, 無論我當時係幾鍾意叻叻, 如果係要將安安作為交換, 我都唔會答應!!
感情何價?
當日曾命縣一線而跑回我身邊嘅小安安, 終於都係要離開我!!
安安, 放心! 總有一日, 我哋會重聚.



小安安初來我哋屋企, 我買比佢嘅第一隻玩具蕃茄

佢好鍾意既玩具熊!





20124, 親手做咗紀念安安嘅羊毛氈公仔, 
仲有佢嘅第一隻玩具蕃茄, 同佢好鍾意既玩具熊!


那天再重聚






有一座橋連接天與地
叫做「彩虹橋」因為它有著繽紛的色彩橋的這一端是綿延的草山丘與河谷 一片綠草如茵每當深愛的寵物死後 牠就會去那個地方那 裡永遠都有食物、水和溫暖的春天。 老而贏弱的動物再度年輕。 殘廢的再度健全。 整日一起玩耍。 牠們只缺少一樣東西。 少了在地上愛牠們的那個特別的人。 所以,牠們每天玩、每天奔跑, 直到有一天,其中一隻, 突然停止玩耍,抬頭看! 鼻子掀動!耳朵豎直!眼睛睜大! 突然從動物群中跑開! 牠看見了你! 當你和你特別的朋友再相遇, 你將牠抱在懷中, 你的臉被親了又親; 你再一次凝視, 信賴你的那對眼睛。 然後你們就可以一起走過彩虹橋 永不再分離。






多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!